rubenliekelevirafflorida.reismee.nl

En weer op avontuur

De laatste bestemming van de cruise was Grand Snurk:

Laughing
Grand Turk natuurlijk! We kwamen om 11 uur aan en om 12 uur was iedereen (behalve ik) vertrokken. Na het slaapje gingen we naar Margarita Ville. Juist ja, een ministadje waar je de lekkerste Margarita's kan drinken en mooie bijkomstigheid: lekker eten en een zwembad:

Levi maakte contact met iedereen door met zijn gieter te vragen of buurman (zo noemt hij elke 'meneer') hem wilde vullen. De laatste dag was een zeedag. Lekker varen, zwemmen en nog maar eens oneindig veel eten. Tijd om pas op de plaats te maken wat dat betreft. Levi zegt nu als hij honger heeft: 'gaan we restaurant?' Oef, dat is wel een beetje verwend he? Qua taal gaat hij enorm vooruit, we voeren echt al kleine gesprekjes zo leuk! Hij heeft het nog steeds over de balonnen van mijn verjaardag of over andere dingen van thuis uit het niets. Heel vaak vraag ik: 'weet je wat we nu gaan doen' en dan roept hij: 'Ize, gaan spelen!'. Raf is nog steeds de gemakkelijkheid zelve. De nachten zijn nog altijd niet alles, maar dat maakt hij overdag ruimschoots goed met zijn tevreden en vrolijke aard.

Vandaag gingen we van het schip en hadden we 3,5 uur rijden voor de boeg. Dat ging heel goed, eerst sliepen de kinderen meteen, zo lief:

Daarna ging het na een wat langere stop ook prima, deden we nog wat boodschappen en rond half 4 waren we in ons hotel. Het zijn een soort appartementhotelkamers, helemaal te gek. Compleet met 2 slaapkamers, 2 badkamers, waarvan een met een jacuzzi, wasmachine en droger, helemaal fijn! Vanuit hier hebben we allerlei keuzes. Seaworld is om de hoek en disney ook. Verder overwegen we het space center en gaan we vast ook shoppen. Het weer is hier wat koeler, rond de 24 graden. Maar met al die sneeuwverhalen van thuis kan dat nauwelijks koel genoemd worden. En het zwembad is verwarmd, nu al zin in een duik.....Tot vrijdag zitten we hier en dan gaan we alweer naar de laatste bestemming...