rubenliekelevirafflorida.reismee.nl

Aan alles komt een eind...

…ook aan deze vakantie. Bitter sweet, want hoewel het altijd fijn is om iedereen thuis weer te zien, zijn we er écht nog niet klaar voor. Ruben zei zelfs dat hij het nooit eerder zo sterk had; dat je weet dat leuk werk op je wacht, maar dat je echt nog 3 maanden wil blijven… Wie weet ooit: half jaar per jaar in Florida zou niet gek zijn. We zijn druk bezig met business plans haha. Tot die tijd hierbij het laatste verhaal:

We hebben een paar leuke laatste dagen gehad. Maandagavond deden we aan iets absurds, maar superleuks mee: crab races. Je zet geld in op een krab, die gaat racen en wie het eerst over de finish is, wint de pot. Hilarisch! Eerst maken ze je lekker. Doen ze drie races en denk je dat jouw krab in de finale zit en uiteindelijk zit iedereen in de finale! Haha, het is de grootste maar leukste onzin die er bestaat natuurlijk. We mochten niet veel foto’s maken, maar dit is er een vlak voor de start:

Levi vond de fluitjes het mooist, daar heeft hij de hele avond keihard op geblazen. Een soort vuvuzela geluid, wordt niet iedereen vrolijk van (wij wel!)

Verder hebben we natuurlijk enorm van de zon en het zwembad genoten. Vandaag hebben we nog een paar uurtjes fietsen gehuurd. Je kunt hier overal op het eiland goed fietsen, dankzij fietspaden. Raf sliep heerlijk en Levi genoot. Was weer zo’n perfecte ochtend.

Vanavond hebben we de prachtige zonsondergang nog een keer aanschouwt, hotdogs gegeten en morgen is het klaar. We moeten al vroeg weg, nog 3 uur rijden tot Miami airport. We vliegen om 16u en dan is het na 9u terug in het koude weer, pfff.... O ja, dan zijn we in Dusseldorf, dus ook nog naar Venlo en dan Amsterdam, wordt een hele reis. Duim voor ons dat de kinderen veel slapen!

Bedankt voor het meelezen allemaal!

x Ruben, Lieke, Levi en Raf