rubenliekelevirafflorida.reismee.nl

Speeltuinen, rennen en relaxen

Zo, we zijn aardig gewend aan het slechte weer! Elke dag ruim 27 graden is niet niks

Cool
!

We hebben nog niet veel meer gedaan dan relaxen, veel slapen, spelen en eten. Dat was ook het doel van week 1 en het lukt aardig. We voelen ons eindelijk weer eens uitgerust! De kinderen waren eigenlijk direct in het ritme, de eerste ochtend was het 6 uur en vanaf dan was het 7-8 uur, helemaal prima! We hebben de local shopping mall ontdekt en daar zat een leuke speeltuin in, prima! We blijven ons verbazen over het gemak en de luxe in the States. Een voorbeeld: ga je naar de supermarkt dan kun je uit drie soorten boodschappenkarren voor de kinderen kiezen. Een is een complete auto, waar ze in kunnen rijden en waar je je boodschappen in kan laden, de ander kan drie kinderen in zitjes kwijt en de laatste heeft zelfs een soort maxi cosi erop, zodat je zelfs je baby gemakkelijk meeneemt!

Maar goed, wat hebben we gedaan? De laatste roddels gelezen aan het zwembad:

Zitten chillen in de achtertuin van onze hotelkamer, waar verder geen enkele andere gast te vinden is. Beetje vogeltjes voeren en lezen...

Dan hebben we nog Palm Beach verkend, supermooi stadje:

En vandaag (misschien door sommigen al gespot op FB) hadden we dé ontdekking gedaan. Je hebt hier een indoor play area, beetje a la balorig en tunfun, maar dan leuker (vonden wij). Er waren allemaal thema huisjes, speelgoed, een piano, trampolines, glijbanen, noem maar op. Alles super kindvriendelijk én: je kind vanaf 2 mag er alleen spelen terwijl jij aan de andere kant van het raam lekker gaat lunchen: hoe relax is dat?!? Zo ziet dat eruit en voor wie goed inzoomt: je ziet Levi nog net op de tweede trampoline!

Meer foto's vind je in de fotomap!

We gaan nu al langzaam voorbereiden voor de cruise van zondag, laatste spullen kopen, nog even wassen. We hebben er erg veel zin in! Tot gauw! xxx