rubenliekelevirafflorida.reismee.nl

Disney & sunshine

Zo, we zijn alweer een paar dagen in Orlando en het bevalt prima. We hadden eerst niet zo’n zin omdat we naar wat koeler weer zouden gaan en het is hier ’s avonds inderdaad (zomer)jassen aan, maar overdag kun je prima bij het zwembad vertoeven, het is nu 23 graden, ons hoor je niet klagen! We hadden hier zoveel keuze: Seaworld, waterparken, disney parken, cape canaveral. En? We hebben niks van dat alles gedaan. Raf is te klein en Levi te bang voor alle attracties. Verder snappen ze nu nog niks van cape canaveral en wij willen er heel graag heen, dus we hopen dat over een jaar of 5 wel te kunnen doen. Maar er is hier zoveel meer te doen wat wel leuk is met die kleintjes van ons. We zijn naar het Rain Forest Cafe geweest. Daar komt de hele jungle tot leven terwijl je eet, Levi vond het prachtig en hij praat nog steeds over de Olifanten. Kijk hem verbijsterd om zich heenkijken:

Hij had hier een auto van Cars gekregen, waar je op een knopje drukt en dan draaien de wielen met licht en een soort wieken. Sinds hij het kreeg heeft hij serieus 3 uur achter elkaar op dat knopje zitten drukken, helemaal in extase: haha! Beetje psycholoog zou hem autistisch noemen, maar hij genoot gewoon hoor!

Een andere avond waren we in een soortgelijk restaurant in het thema dinosaurussen, ook succes verzekerd bij jongens en we konden rustig eten! Verder hebben we een ontbijt met de disney figuren gedaan. Geweldig, zie ook de foto’s in de map. Raf vond het eng, Levi vond het prachtig!

De rest van de tijd hebben we lekker geshopt en veel bij het zwembad gezeten. Het kost wat moeite soms, maar uiteindelijk gaan de kinderen braaf slapen bij het zwembad en drinken Ruben en ik een cocktail en komen we een beetje bij. De nachten zijn nog steeds beroerd, dus werg uitgerust komen we niet terug, maar we willen helemaal niet terug, want het is zo fijn met z'n viertjes hier in de zon! Geen verplichtingen. Tuurlijk, op vakantie met 2 kleine kinderen is niet als vroeger en een hoop werk, maar meestal genieten we goed hoor! Hier nog een foto van die waterrat van ons:

Morgen gaan we weer op reis, de laatste keer. We gaan naar Captiva Island, aan zee, schelpen zoeken en nog meer niks doen en genieten!